Naše službyNemovitost servis
Administrativní činnost
-
evidence všech bytových jednotek a nebytových prostorů
-
evidence uživatelů v bytových jednotkách a nebytových prostorech
-
předpis služeb, fondu oprav, nájmu a všech záloh spojených s užíváním jednotky
-
pravidelná úprava záloh podle nárůstu cen a dle potřeb uživatelů jednotek
-
vedení přehledu plateb, zasílání upomínek neplatičům a případná spolupráce s advokátní kanceláří při vymáhání pohledávek
-
uzavírání smluv s dodavateli energií včetně zastupování při jednání
-
zajištění smlouvy na pojištění majetku a odpovědnosti bytů a bytových domů
-
zajištění cenových nabídek na akce (údržba, opravy, rekonstrukce) - ve spolupráci s SVJ/BD
-
zajištění financování akcí - asistence při výběru finančních subjektů, vypracování veškerých podkladů pro poskytnutí úvěru
-
poskytování informací související se správou a provozem nemovitostí a informací o zjištěných legislativních změnách týkajících se náležitostí objektů (novely zákonů, souvisejících právních předpisů apod.)
Účetnictví
-
kompletní vedení účetnictví podle platných postupů účtování
-
sestavení roční účetní závěrky, zpracování přiznání k dani z příjmu právnických osob (vč. rozvahy, výsledovky a přílohy)
-
zajištění styku s bankovním ústavem SVJ/BD
-
kontrola finančních prostředků na účtu klient
-
kontrola a úhrada dodavatelských faktur
-
vedení personální a mzdové agendy (odměny členů statutárního orgánu a dohody o provedení práce)
-
pravidelné předkládání vyúčtování fondu oprav dle přání klienta (měsíčně, čtvrtletně, pololetně, ročně)
-
zpracování Zprávy o činnosti SVJ/BD v uplynulém roce v termínu zpracování ročního vyúčtování služeb (finanční přehledy, provozní data)
Vyučtování služeb
-
evidence údajů pro roční vyúčtování služeb (počet osob v bytě, předpis záloh na služby, dlouhodobé zálohy na správu domu a pozemku)
-
sledování evidence prováděných plateb na základě předpisu
-
zajištění odečtů vodoměrů a spotřeby tepla
-
vyúčtování všech záloh dle platných předpisů a vyhlášek
-
vystavování vyúčtování dle termínů stanovených zákonem
Podpora orgánů SVJ/BD
-
účast správce na shromáždění SVJ/členské schůzi BD, jednání výboru SVJ/představenstva BD, kontrolní komise či jiném jednání dle dohody s klientem
-
příprava podkladů pro shromáždění vlastníků/členskou schůzi - navržení programu, textace pozvánky, formuláře pro kontrolu účasti, zajištění přípravy a zpracování hlasování, vyhotovení zápisu ze shromáždění/členské schůze
-
vystavení veškerých podkladů pro obchodní rejstřík v případě změny orgánů SVJ/BD
-
jednání s úřady v zájmů klienta na základě plné moci pro úkony týkající se SVJ/BD
-
pro nově vznikající SVJ zajištění účasti notáře na ustavujícím shromáždění, pomoc s vedením ustavujícího shromáždění, pomoc s vypracováním stanov
Právní služby
-
spolupráce se spolehlivou advokátní kanceláří
-
zajištění vymáhání dlužných částek
-
příprava podkladů pro soudní a mimosoudní vyrovnání
-
přezkoumání uzavírání smluv
Technická správa
-
vedení technické evidence domu, bytů a nebytových prostor a pozemků (pasporty) - v případě potřeby aktualizace
-
evidence předané technické a provozní dokumentace nemovitosti (dodavatelské smlouvy apod.)
-
technická prohlídka nemovitosti 1x ročně
-
poskytování informací souvisejících se správou a provozem nemovitosti a informací o zjištěných legislativních změnách týkajících se náležitostí objektů (novely zákonů, souvisejících předpisů apod.)
-
zařizování technických prohlídek, odborných posouzení a znaleckých posudků - dle dohody s SVJ
-
sestavení plánu oprav a údržby
-
spolupráce při zajišťování rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí podle schválených návrhů včetně kontroly jejich provedení a vyúčtování
-
zajištění technického dozoru pro stavební práce
-
zajišťování údržby a oprav společných částí a zařízení domu včetně příslušenství v souladu s platnými právními předpisy a podle písemných požadavků SVJ